آیا هیچ راهی برای ذخیره پیوند کلیه شکست خورد وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ راهی برای ذخیره پیوند کلیه شکست خورد وجود دارد

آیا هیچ راهی برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم برخی از پیوند کلیه می تواند 10 سال حتی بیشتر طول بکشد، اما برخی از آنها ممکن است می رود به شکست دوباره. پس از آن می رود شکست، مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است. سپس هر راه های جدید برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟
خبر خوب این است که دستیابی به موفقیت های جدید شده است در چین برای درمان نارسایی کلیه انتقالی ساخته شده است. گزینه به عنوان آلودگی درمان خون شناخته شده است. با کمک این درمان، بیماران می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.
متفاوت از درمان علامتی سنتی، آلودگی درمان خون یک رویکرد کل نگر است که با این نسخهها کار نه تنها به از بین بردن علائم، اما مقابله با ریشه است. بنابراین کلیه پیوند را می توان از شکست نجات داد.
به عنوان یک گزینه درمانی شخصی است، نه یک نسخه پزشکی ثابت وجود دارد. برنامه درمانی خاص تنها می تواند پس از ساخت تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار ساخته شده است.
چگونه می توان آلودگی درمان خون درمان پیوند کلیه شکست موثر؟
عمدتا سه بخش درگیر در روند درمان وجود دارد:
1. تخلیه سموم مضر و مواد زائد خارج از بدن با استفاده از روش های پیشرفته تصفیه خون (مانند hemofiltration، immunoadsorption، تبادل پلاسما، و غیره).
2. علاوه بر خون و از شر همه چیز سمی با درمان طب چینی مانند چرخه درمان، تنقیه درمانی، Moxibustion و غیره تمیز.
3. محافظت از کلیه ها پیوند و جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیوی. داغ فشرده سازی درمانی درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه خواهد شد به تدریج ترویج شده است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: